Doctora en Ciències Econòmiques i Empresarials, és Professora Titular del Departament d’Adreça d’empreses de la Universitat de València, i Coodinadora de Grau en la Facultat de Ciències Socials. En el Master en Gestió Cultural imparteix l’assignatura de “Planificació Cultural”.

Ha treballat en nombrosos projectes de recerca centrats en el camp de la drecció estratègica: Estratègia , Outsourcing, i Gestió de la Qualitat.

Entre les seues publicacions destaquen:

  • Saorín Iborra, M. del Carmen, Redondo Cano, Ana, RevueltoTaboada, Lorenzo: (2014) Negotiating behavior in service outsourcing. An exploratory case study analysis, Service Business. (aceptado y pendiente publicación)
  • Saorín Iborra, M. del Carmen, Redondo Cano, Ana, RevueltoTaboada, Lorenzo (2013): “How partner perceptions of BATNAs shift the balance of power in joint venture negotiations?” Management Decision, 51 (1-2), 419-433. DOI: 10.1108/00251741311301894
  • Vasconcelos-Vasquez, K., Balbastre-Benavent, F. and Redondo-Cano, A. M (2011): Is certification for sustainable tourism complementary to ISO 9000 certification? The case of the Parque del Lago Hotel in Costa Rica. PASOS, vol. 9, pp. 543-558
  • Redondo, Ana, Canet, M. Teresa (2010): Outsourcing agrochemical services: economic or strategic logic, Service Busines, 4 (3/4), pp. 237-252
  • Viada-Stenger, Clara, Balbastre-Benavent, Francisco, Redondo-Cano, Ana (2010): The implementation of a quality management system based on the Q tourist quality standard. The case of hotel sector, Services Business, 4 (3/4), 1862-8516